Tuncay Şanlı'nın açıklamalarından .com'un derldikleri şöyle:
"1 aydır oynamayınca midem bulanıyor, sakatlıktan sonra ilk maçımdı. Müthiş maç oldu, doğal olarak oksijen gitmemeye başladı. İzleyenler çok keyif aldı, ben de saha içinde keyif aldım.Yiyoruz, atıyoruz. İlk yarıdaki pozisyonları değerlendirsek böyle bir müthiş olmazdı. Derbiye yakışır bir maç oldu. İsterdim ki taraftarlarımız da burada olsa kavgalar olmasa... Golden sonra sevincimizi taraftarlarla paylaşabilseydik keşke. Güzel maç oldu. Benim açımdan önemli bir maçtı. Yüzde yüz hazır değildim ama sağolsun hocam şans verdi. Ben de elimden geleni yaptım. Yılın en iyi maçlarından biri olacak diye düşünüyorum"

