Sağlam'ın yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamalardantarafından derlenenler şu şekilde:
"Tribünlere gelen taraftarlara, televizyondan maçı izleyenlere güzel, keyifli, bol golü bir maç izlettiğimiz için mutluyuz. Futbol adına yapmamız gerekenleri yaptık. İlk yarı koparabileceğimiz 2 farklı, 3 farklı, 4 farklı öne geçebileceğimiz bir maçtan 1 puan aldık. İkinci yarının başında ilk yarıda yaptığımızı yapamadık. 10-15 dakikalık bölümü gol yemeden, baskı görmeden atlatırsanız her şey daha kolay oluyor. Ama ikinci yarının başında baskı nyedik ve geriye düştük. Geriye düştükten sonra riskler alıyorsunuz. Hep kazanma adına bir şeyler ortaya koyduk. Oyunu çirkefleştirmeden 3 puan için buraya geldiğimizi ortaya koyduk. Maalesef 3 puanı kaçırdık. İlk yarıdaki performans kaçırdığımız goller maçı bize getirmeliydi. Daha fazlasını alabileceğimiz bir karşılaşmaydı ama maalesef 1 puanla ayrılıyoruz."

