comScore

Bursaspor Bursaspor

Taraftar Bursaspor'u bağrına bastı

06 Kasım 2012, Salı 00:34

Bursasporlu taraftarlar, Kasımpaşa'ya mağlup olmalarına rağmen Atatürk Stadı'nda futbolcularını bağrına bastı.

Bursasporlu taraftarlar, takımlarının Kasımpaşa'ya 1-2 yenilmesine karşın oyuncuları tribünlere çağırarak alkışladı. Maçın bitiş düdüğüyle birlikte hakemleri protesto eden yeşil-beyazlı taraftarlar, takımları lehine tezahürat yaptı. Taraftarlar futbolcuları, ''Bursaspor el ele hep beraber tribüne'' tezahüratıyla çağırdı.

Bursasporlu taraftarlar, tribünlere kadar gelen futbolcuları uzun süre alkışladı.