Ömer Erdoğan şöyle konuştu:
''Başkanımızın rahatsızlanması nedeniyle sevincimizi yaşayamadık. Zorlu dönemden geçiyoruz. Son maçları berabere bitirdiğimiz için sıralamada kendimizi son dönemlerde görmediğimiz bir yerde gördük. Zor maç olacağını biliyorduk. Ama iyi hazırlandık, iyi konsantre olduk. Maçın ilk yarısında pozisyon vermedik. Maç ortada giderken golü bulduk'' diye konuştu.

