Topçu, "Taraftarlarımıza bayram hediyesi vermiş olduk, mutluyuz. Bir ilki başarmak keyifli. Trabzonspor'u yenmek de zor bir iş. İkinci yarıda daha kontrollü oynadık. Golden sonra şişirme toplarla geldiler fakat gol yemedik ve yendik, mutluyuz. Batalla'nın golü de müthişti." dedi.
Bursaspor'un tecrübeli defans oyuncusu İbrahim Öztürk de yaptığı açıklamada, "Bizim için zor bir maçtı. Golden sonra baskı yedik. Trabzonspor maçını kazanmak önemliydi. Futbolun doğrularını yapmaya çalıştık. Zemin futbol oynamaya pek müsait değildi ama yendik. İnşallah serinin başlangıcı olur, üst sıralara çıkarız." dedi.

