Hakan'ın yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamalardantarafından derlenenler şu şekilde:
"4 hafta galip gelememiştik. Başkan fenalaşmış inşallah önemli bir şeyi yoktur. Geçmiş olsun diyorum kendisine. İki takım da iyi mücadele etti, ağır bir zeminde iyi paslaştı. Biz daha öndeydik. 4 haftadır galip gelemiyorduk, kazandık çok mutluyuz. İnşallah seriye bağlarız bunu."

