İbrahim Öztürk'ün açıklamalarından .com'un derledikleri şöyle:
"Bizim için zor olacağını biliyorduk. Zor da oldu. Golü attıktan sonra Trabzonspor'un baskısı vardı. Beraberliklerden sonra bugünkü galibiyet çok önemliydi. Tarihimizde bir ilki başardık. Doğruları yapmaya çalıştık ve galip gelmesini bildik. Beraberlik serisini kırmış olduk. İnşallah bu galibiyet serisinin başlangıcı olur ve üst sıralara çıkmaya başlarız."

