Özlüce Tesisleri'nde, teknik direktör Ertuğrul Sağlam gözetiminde yapılan ve yaklaşık 1,5 saat süren antrenmana, tüm futbolcular katıldı.
Isınma koşusunun ardından 5'e 2 pas pres çalışmasıyla antrenmana devam eden futbolcular, kanatlardan orta çalışması da yaptı.
Yeşil-beyazlı takım, yarın sabahki antrenmanın ardından Özlüce Tesisleri'ndeki bayramlaşma törenine katılacak, daha sonra Trabzon'a hareket edecek.

