Oyunun başından son 5 dakikasına kadar Fenerbahçe karşısında üstün olduklarını belirten Mutlu Topçu hakemlere de tepki gösterirken şunları söyledi:
"Bizim için iyi bir maç oldu. Rakibe ilk yarıda pozisyon vermedik. İkinci yarıda tempoyu daha da arttırdık. 85. dakikaya kadar oyunun kontrolü bizdeydi. Son 5 dakikada Fenerbahçe karambol pozisyonlar buldu. Yunus hocamızın ve 4. hakemin yaptıklarına anlam veremiyorum. Suya vurulması sebebiyle hocamız atıldı. Buna anlam veremedim. Biz iyi bir takımız, bir beraberlik serisi yaşadık. İlerleyen haftalarda daha iyi olacağız."

