Bursaspor taraftarları, Fenerbahçe takımı ve Başkan Aziz Yıldırım'a büyük tepki gösterdi.
Futboldaki şike davasına gönderme yaparak, Aziz Yıldırım aleyhine tezahüratta bulunan taraftarlar, maraton tribününde de ''Bursa kapalı cezaevine hoşgeldiniz emek hırsızları'' yazılı pankart açtı.

