comScore

Bursaspor Bursaspor

Bursaspor'dan taraftara çağrı!

17 Ekim 2012, Çarşamba 21:03

Bursaspor Kulübü'nden yapılan açıklamada Fenerbahçe karşılaşmasında tribünlerin doldurulması yönünde çağrı yapıldı.

Bursaspor Kulübü açıklamasında, 2 maç seyircisiz oynama cezasının para cezasına çevrilmesine ilişkin, "Tüm taraftarlarımızın tribünde yerlerini alacak olması bizi mutlu etmiştir" denildi. Bursaspor resmi internet sitesinde yer alan, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu tarafından takıma verilen 2 maç seyircisiz oynama cezasının, 200 bin lira para cezasına çevrilmesiyle ilgili açıklamada, şu ifadelere yer verildi: "Kulübümüz ile Gaziantepspor arasında sahamızda oynanan son Spor Toto Süper Lig müsabakasında tribünde gelişen olumsuz olaylarla ilgili Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Profesyonel Disiplin Kurulu'nca verilen iki maçlık seyircisiz oynama cezası için TFF Tahkim Kurulu'na yaptığımız itiraz kabul edilerek seyirci yasağı kaldırılmıştır.

Bu suretle 20 Ekim 2012 Cumartesi saat 19.00'da Bursa Atatürk Stadyumu'nda takımımızla Fenerbahçe arasında oynanacak Spor Toto Süper Lig müsabakasında tüm taraftarlarımızın tribünde yerlerini alacak olması bizi mutlu etmiştir. Tribünlerde bir kulübün rıza ve dahili dışında oluşacak bu tür olumsuzluklardan dolayı kulüplerimizin bundan sonra bu tür cezalarla karşılaşmayacağını umarız."