comScore

Bursaspor Bursaspor

Şenol Güneş: 'Oyuncularımla gurur duyuyorum'

03 Ocak 2015, Cumartesi 18:30
Şenol Güneş: 'Oyuncularımla gurur duyuyorum'

Bursaspor Teknik Direktörü Şenol Güneş, ligde Akhisar Belediyespor'u 3-1 yendikleri maçın ardından yaptığı açıklamada, "Bütün oyuncularımı tebrik ediyorum, gurur duyuyorum onlarla. Çünkü 16 hafta iyi işler yaptılar, az puan aldık ama iyi oyun oynadılar." dedi.


"Mustafa Akçay'ın ekibini kutluyorum. Güzel bir takım bırakmış. Ama son haftalardaki puan kayıpları nedeniyle moralsizdiler. Biz bunu lehimize çevirdik. İkinci yarı tempolu oynadık. Pas yüzdemiz iyi, oyun tempomuz iyiydi. 3. golden sonra biraz düştük, kazandığımız düşüncesiyle. Akhisar hamle yaptı. Üç puan çok önemli. Bütün oyuncularımı tebrik ediyorum, gurur duyuyorum onlarla. Çünkü 16 hafta iyi işler yaptılar, az puan aldık ama iyi oyun oynadılar."

Emre Taşdemir'in performansının sorulması üzerine Güneş, "İyi oynadı. Çok başarılıydı, hücuma dönük zaten iyi oynuyor, defansa dönük oynarsa biraz daha iyi olacak." diye cevap verdi.
"YEDEK KALDIĞI İÇİN MORALSİZ OLAN, TAKIMA KATKISI OLMAYAN OYUNCULARIN GİTMESİNDEN YANAYIM"

Güneş, hafta içi yönetim ile yaptıkları toplantının sorulması üzerine, "Takımla ilgili genel düşünceleri konuştuk. Başkanla paylaştık. Oyuncularla paylaştığımızı duyarsınız. Oynamayanlardan mutsuz olan gitmek isteyenlere saygı duyarım. Kadromuz geniş ama kenarda kalan mutsuzsa, takıma katkı sağlayamayacağını düşünüyorsa onların da gitmesinden yanayım." diye cevap verdi.

ŞABAN YARKIN: AKHİSAR BU ZOR GÜNLERİ ATLATACAKTIR

Akhisar Belediyespor Teknik Sorumlusu Ferudun Şaban Yarkın ise yaptığı açıklamada, "Uzun süredir, 9 haftadır kazanamayan bir takımımız var. Benim görev aldığım kısa sürede yapabileceğimiz, maça odaklanma noktasında bir desteğimiz olacaktı. Oyunun gelelinde oyundan düşmeyen bir Akhisar vardı. Ama gollerin geliş dakikaları ile takımın oyunu düştü. Golü bulduktan sonra oyunun akışı değişebilirdi. Ama pozisyonları değerlendiremedik. Ben Akhisar'ın bu zor günleri atlatacağına inanıyorum." diye konuştu.