Bursaspor'un geçtiğimiz sezon başında yollarını ayırdığı Stelian Krita, bir gün Bursaspor'da teknik direktör olmak istediğini söyledi. Yeşil beyazlıların 2010 yılındaki şampiyon kadrosunda yer alan Kirita, Sport Total isimli Rumen spor sitesine yaptığı açıklamada, Romanya'ya dönüşü ile yeni bir kariyerinin başladığına vurgu yaptı. Rumen futbolcu, Bursaspor ile ilgili açıklamasında "Aklımda iki büyük takım var; Dinamo ve Bursaspor. Bursa'da şampiyonluk kazandım hayalim Bursaspor'da teknik direktör olmak" dedi.
Tecrübeli ön libero Romanya Ligi'nde son olarak Liga 2 takımlarından Club Sportiv Buftea'ya transfer olmuştu.

