Bursaspor'un da Bursa için üzerine düşeni yapması gerektiğine değinen Başkan Altepe, şunları kaydetti: "Bu yatırımlar yapılıyor, bu kadar mesailer veriliyor, harcama yapılıyor. Bursaspor'un da başarısını bekliyoruz. Protokolün ardından stadın isim hakkı ve diğer konular kulübe devredilecek. Stadın isim hakkını da Bursaspor ile birlikte değerlendireceğiz. Dünya çapında bir stat yapıldı. Dünyanın en ilgi çeken statlarının da başında geliyor. Böyle güzel, içi dışı özellikli bir stadı dünyaya duyuralım, bunun için de dünya çapında bir organizasyon yapalım istiyoruz."
Bursa halkının gönlünde marşlarda da adı geçen Real Madrid'in yattığını kaydeden Başkan Altepe, "Real Madrid bizim açımızdan daha anlamlı olacak. Önümüzdeki günlerde, stat biraz daha toparlandıktan sonra ilgili kulüple irtibata geçeceğiz. Yapabilirsek onunla, yapamazsak benzer dengi bir takımla açılışı yaparız. Ama olabileceğine inanıyoruz. Çünkü böyle bir eser yapıldı, onların da destek vereceğini ve bu güzel günümüzde bizleri bu destekten esirgemeyeceklerini biliyoruz." diye konuştu.

