Güneş, maçın ardından şu değerlendirmede bulundu: "Kazanmamız gereken bir maçtı. Kendi sahamızda grupta ilk maçta kazanarak avantaj yakalamak istiyorduk. Ama oynadığımız oyunla galibiyeti hak ettiğimizi düşünmüyorum. Top kayıpları çok oldu. Biraz uyur gezer oynadık. Pas yüzdemiz düşük oldu. O da galibiyet getirmedi. Kazansak bile olumsuzluklarımız çok fazlaydı. Oyuncularımız beklediğim performansı veremedi. İlk yarıda biz çıkmadan onların kapattığı dönemde oyun kuramadık. Kısır bir maçtı. İzleyenlerin ah vah dediği bir maç olmadı. Kötü futbol için üzgünüm. Grupta kazansak iyi olurdu. Daha sonraki maçlarda inşallah kazanıp gruptan çıkacağımızı düşünüyorum."
Güneş, oyuncuların hata yapar pozisyonda olduğunu belirterek, "Bu konuda mesafe almamız gerekiyor. Çıkışta top kayıpları oldu. Oyun kuramadık. Rakip kapattığı zaman beceri ister. Tecrübe yaşayacaklar. Onlara da zaman vereceğiz. Beklediğimi göremedim. Beceri, oyun görüşü olarak eksiklerimiz var. Tecrübesi olan oyuncular da beklediğimin altındaydı." diye konuştu. CİHAN

