"Seyircimizin az olduğu bir maçta gündüz saatinde iki takımda oyuna tedirgin başladı. Top kayıpları oldu. Bizim golü erken atmamız oyunu lehimize çevirdi. Hak ettiğimiz bir galibiyet aldık. Oyuncularımı kutluyorum. Güzel maç oldu. Çok da gol pozisyonu oldu. Gol de yiyebilirdik. Ben Kasımpaşa'yı da çok beğendim. Belki 10'a 3 bitebilirdi. Biz daha önceki maçlarda bu pozisyonlarda gol bulamıyorduk.
Ceza sınırında olan sarı kart gören oyuncularımızın kart görmeleri, 3 oyuncuyu kaybetmek hiç iyi olmadı. Serdar'ı da kart etkiledi. Dikkati dağılmıştı. Yoksa Serdar o hatayı yapmaz. Bekir de ceza aldı, Ozan zaten görmüştü. 3 oyuncu kaybettik ama 3 puan aldık. Diğer oyuncularımız da hazır olsun. Onları da oynatacağız."

