Spor Toto Süper Lig'in 12'nci haftasında kendi sahalarında oynayacakları Kasımpaşa maçını değerlendirerek sözlerine başlayan Şener, "Bizim oyun stilimiz daima hücum. Etkili oynamaya başladık. Kasımpaşa da hücum oynuyor. Son zamanlarda iyi futbol oynuyoruz. Bizim iç saha maçımız var Kasımpaşa ile. Onlar ne kadar açık oynarsa oynasın bizim için fark etmiyor. Bizim bazı hedeflerimiz var lig anlamında. Çok puan kaybettik bunları telafi etmemiz gerekiyor. Kesinlikle galip gelmemiz gerekiyor. Maça 3-4 günümüz kaldı en iyi şekilde hazırlanıyoruz" diye konuştu.
"BAZEN İYİ OYNAMAK YETMİYOR"
Uzun süredir şampiyon olan takımları yenemedikleri hatırlatılması üzerine Şener, "Trabzonspor haricinde şampiyon olan takımlarla oynadık. Gerçekten çok iyi maçlar çıkardık. Ama genelinde mağlup olduk. İyi oynamak bazen yetmiyor, puan almak daha önemli. Rakiplerimiz kötü oynayıp bizden puan alıp gitti. Bunları telafi etmemiz gerekiyor. Biz hedefe oynayan bir takımız" dedi.

