comScore

Bursaspor Bursaspor

Eli bıçaklı kişiye dava açılıyor

06 Ekim 2012, Cumartesi 21:14

PFDK'dan iki maç seyircisiz oynama cezası alan Bursaspor Kulübü bu olaya sebebiyet veren tribündeki bıçaklı kişi hakkında tazminat davası açmaya hazırlanıyor.

Yeşil Beyazlı yönetimin konuyu değerlendirdiği ve dava açma hakkında görüş birliğine vardığı öğrenildi. Bursaspor yönetimi dava açarak kendini bilmez bir kişinin tribünde yaptığı sorumsuzca hareketin tek amaçları takımlarını desteklemek olan taraftarlara verdiği zararın cezasız kalmamasını amaçlıyor.

Bursa Hakimiyet