İlk kez milli olan 24 yaşındaki oyuncu ilk milli maçında gol atma başarısı gösterdi.
29 resmi maç sonra Milli Takım'da Bursasporlu bir oyuncu gol atmış oldu. 2009 yılında o sezon Bursaspor'da oynayan Sercan Yıldırım, Estonya karşısında Milli Takımımızın gollerinden birini atmıştı.
Eylül ayında Danimarka ile yapılan özel maçta ise Ay-Yıldızlıları galibiyete taşıyan golde de Bursasporlu Ozan Tufan'ın imzası vardı.

