İki maç seyircisiz oynama cezası alan Bursaspor'un bu karara itiraz edeceği belirtildi.
Bursaspor, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun (PFDK) verdiği "İki müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama" cezasına itiraz edileceğini bildirdi. Bu konuda yapılan açıklamada, "Ölçüsüz, adil olmayan ve hukukun genel ilkelerine aykırı bir karar olup Tahkim Kurulu nezdinde gerekçeli ve duruşmalı temyiz başvurusu derhal yapılacaktır. Ayrıca, gerek bu konuda gerekse Türkiye Futbol Federasyonu'nun adil olmayan uygulama ve yaptırımları hakkında Başkanımız İbrahim Yazıcı, geniş bir biçimde gerekli beyanat ve açıklamaları yapacaktır" denildi.