PFDK'dan yapılan açıklama şöyle:
"BURSASPOR Kulübü'nün, 29.09.2012 tarihinde oynanan BURSASPOR GAZİANTEPSPOR Spor Toto Süper Lig müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle takdiren 2 RESMİ MÜSABAKAYI KENDİ SAHASINDA SEYİRCİSİZ OYNAMA CEZASI ile cezalandırılmasına" karar verilmiştir.

