Bursaspor, Sivasspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.
Yeşil beyazlı ekibin Özlüce Tesisleri'ndeki kondisyon salonunda 2 grup halinde yaptığı antrenman, 1 saat 15 dakika sürdü.
Antrenmanda bir grup, kondisyon aletleriyle çalışırken, diğer grup minderler üzerinde açma germe hareketleri yaptı.
Bursaspor, akşam saatlerinde yapacağı ikinci antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.

