Bursaspor, sağlık kontrolünden geçirip ön protokol imzaladığı Pape Diakhate'den vazgeçti.
Yabancı kontenjanı nedeniyle sorun yaşayan ve Renato Civelli'nin takım bulması ihtimali üzerine Senegalli defans oyuncusunu hazırda bekleten Yeşil Beyazlılar, bir yandan da Diakhate'nin Granada ile yaşadığı sorunu FIFA nezdinde halletmesini bekliyordu. Ancak özellikle Civelli'nin son dönemde sergilediği performans ve takımda kalma isteği üzerine, daha önce ön protokol imzalanan Pape Diakhate transferinden vazgeçildiği öğrenildi.