comScore

Bursaspor Bursaspor

Emniyet Müdürü'nden Bursaspor'a ziyaret

14 Mayıs 2014, Çarşamba 16:32

Bursa Emniyet Müdürü Sabri Durmuşlar, Bursaspor Divan Başkanlık Kurulu Başkanı Kadir Şankaya'yı ziyaret etti.

Bursa İl Emniyet Müdürü Sabri Durmuşlar, Bursaspor Özlüce Tesisleri'nde Divan Başkanlık Kurulunu ziyaret etti.

Divan Başkanlık Kurulu Başkanı Kadir Şankaya yaptığı açıklamada İl Emniyet Müdür Sabri Durmuşlar'ın ziyaretinden dolayı çok mutlu olduklarını belirtti. Şankaya, "Sayın Müdürümüzü daha önce bizler Divan Başkanlık Kurulu olarak makamında ziyaret etmiştik. Kendileri sağ olsun bizlere ziyarette bulundular. Kendilerine Divan Kurulu adına teşekkürlerimizi sunuyoruz. Ayrıca Soma'daki hepimizi üzen bir hadise gerçekleşti. Büyük bir felaket. Allah geride kalanlara sabır versin. Hayatlarını kaybeden madencilerimize Allah'tan rahmet diliyorum. Allah bir daha bu tür acıları hiçbir ülkeye vermesin. Bizlere düşen bir görev varsa biz hazırız" dedi.

Bursa Emniyet Müdürü Sabri Durmuşlar ise göreve geldiği günden bu yana Bursa'da çok iyi karşılandığını ve Bursaspor ile ilgili hususlarda hep Divan Kurulu ve Bursaspor Yönetimi'nden destek gördüğünü belirtti. Durmuşlar, bundan sonraki süreçte Bursaspor'un layık olduğu yere gelmesini diledi ve üzerlerine düşen görev varsa hazır olduklarını belirtti.