İşte Cinaz'ın açıklamaları:
"Birinci penaltı pozisyonuyla ilgili bir şey demek istemiyorum. Maça çok iyi başladık. 2-0 öne geçtik. 2-1 oldu, sonrasında böyle bir pozisyonla eşitliği veriyoruz. Hakem gelsin ne gördüğünü bize de anlatsın. Biz de anlayalım ne vardı bu pozisyonda?!"

