İşte o sözler...
"Hakem çok kötü yönetti maçı, bizim penaltımızı vermedi. hatta 2 penaltımızı vermedi. Beşiktaş'ın 10 kişi kalması sonrasında fırsatları değerlendiremedik. Yolumuzadevam ediyoruz, kupada da devam ediyoruz. Türkiye Kupası'nı almak istiyoruz."

