comScore

Bursaspor Bursaspor

Pinto yeniden Bursa'ya döndü!

28 Ocak 2014, Salı 13:38

Ligin ilk yarısının sona ermesinin ardından Bursa'dan ayrılan ve dönmeyeceğini açıklayan Sebastian Pinto, Bursa'ya döndü.

Bursaspor'da, Spor Toto Süper Lig'in ilk yarısının tamamlanmasının ardından takımdan ayrılan ve bir daha dönmeyeceğini açıklayan Şilili oyuncu Sebastian Pinto, yeniden kente geldi.

AA muhabirinin aldığı bilgiye göre, ara transfer dönemi için kendisine takım arayan ve bu çerçevede Brezilya'nın Bahia takımıyla anlaştığı öne sürülen Pinto, dün Bursa'ya döndü.

Özlüce Tesisleri'nde Kulüp Başkanı Erkan Körüstan ile görüşen ve takımda kalmak istediğini ilettiiği öğrenilen Pinto, yönetim kurulu tarafından kadro dışı bırakıldı.

Pinto'ya, kadro dışı bırakıldığı ve kulüp buluncaya kadar Vakıfköy Orhan Özselek Sosyal Tesisleri'nde tekbaşına çalışacağı yönündeki karar iletildi.

Bu arada, Şilili oyuncu, yeşil-beyazlı kulübün alt yapı oyuncularının bulunduğu Vakıfköy'deki tesislerde bu sabah yapması gereken ilk antrenmana katılmadığı ve yer almadığı idman için ona para cezası verileceği belirtildi.