comScore

Bursaspor Bursaspor

Giray: 'Bursa'da oynamak isterim'

03 Ocak 2014, Cuma 15:24

Bursaspor'un gündemindeki Trabzonsporlu Giray Kaçar, Bursa Hakimiyet'e özel açıklamalarda bulundu.

Bursaspor'dan bir yetkilinin kendisine ulaştığını doğrulayan Kaçar, “Bir süre önce benimle bir görüşme yapıldı. Beni istediklerini biliyorum. Trabzonspor'la sözleşmem devam ediyor. Burada kulübümün vereceği karar çok önemli. Başkanımızla bu konuları görüşmedik. Ama Bursaspor'da seve seve forma giymek isterim” dedi.

Kaynak: Bursa Hakimiyet