comScore

Bursaspor Bursaspor

Daum'dan kupa yorumu! 'İstiyoruz'

25 Aralık 2013, Çarşamba 17:37

Bursaspor'un Alman teknik direktörü Christoph Daum, Ziraat Türkiye Kupası kura çekiminin ardından açıklamada bulundu.

Bursaspor Teknik Direktörü ChristophDaum, Ziraat Türkiye Kupası kura çekiminden sonra yaptığı açıklamada, "Çok kuvvetli grubadüştük" dedi.

"KUPA BİZİM İÇİN ÖNEMLİ"

Daum, kupada Sivasspor, Eskişehirsporve Akhisar Belediyespor'la eşleşmeleri konusunda şunları söyledi:

"TürkiyeKupası bizim çok önemli. Grup maçlarına en iyi şekilde hazırlanacağız. Çok kuvvetli gruba düştük. Herkes birbirini yenebilir. Zor olması dahaavantajlı diye düşünüyorum. Neden daha avantajlı diye soracak olursanız çünkü her maça aynı ciddiyetle hazırlanacağız ve kazanmak için her şeyimiziortaya koyacağız."

EVİMİZDE BAŞLAMAK AVANTAJ

"İlk maçımızı evimizde oynayacağımız için ayrıca mutluyum. Sivasspor ile ligde oynadığımız maçı deplasmanda kaybetmiştik. Şimdi oynayacağımız maçıkazanarak hesabımızı kapatabiliriz. Önümüzdeki fikstüre baktığımızda 1 ay içerisinde 10 maç oynayacağız. Bakıldığında ligde ve kupada var olmakistiyoruz. Bu nedenle kadromuzu güçlendirmeliyiz. Önümüzde çok kısa bir süre var. Bu konu çok önemli."