Bursaspor Kulübü Genel Direktörü Ayhan Barışıcı, görevinden istifa ettiğini açıkladı.
Barışıcı, yaptığı açıklamada, gördüğü lüzum üzerine görevini bıraktığını söyledi.
İstifa kararını, Kulüp Başkanı Erkan Körüstan`a ilettiğini dile getiren Barışıcı, "Başkan ile görüşerek helalleştik ve ayrıldık" diye konuştu.

