comScore

Bursaspor Bursaspor

Batalla'dan sonra o da gidiyor!

24 Aralık 2013, Salı 12:36

Bursaspor'da Batalla'dan sonra Sebastian Pinto da takımdan ayrılıyor.

Bursaspor'un Şilili golcü oyuncusu Sebastian Pinto'nun takımdan ayrılmak için yönetime başvurduğu, bu yüzden devre arasında yeşilbeyazlı kulüple yollarını ayırabileceği öğrenildi.

Yeşil beyazlı ekiple 31 Mayıs 2015 tarihine kadar sözleşmesi bulunan Sebastian Pinto'nun yönetime ayrılma talebini ilettikten sonra Bursa'ya çağırdığı menajerinin yönetimkuruluyla bir görüşme yaptığı ifade edildi.

Teknik direktör Christoph Daum da Kayseri Erciyesspor maçının bitiminde Pinto ile ilgili yöneltilen soruya cevap verirken, Şililifutbolcunun gidişinin sürpriz olmayacağını belirtti.

Daum, açıklamasında, "Pinto yönetimesöylemiş olabilir ama bana gelip söylemedi. Ama gidişi benim için sürpriz değil. Pinto'ya başarılar diliyorum ve her zaman destek veriyorum" dedi.