Ardından karşılaşma hakkındaki düşüncelerini dile getiren genç oyuncu "Maça gelince Trabzonspor baskılı oynadı bizde karşılık vermek istedik. Defans yapmak zorunda kaldık. Önlemlerimizi almıştık. Gol de bulduk ama karambolde iki gol yedik. İyi mücadele ettik ama Trabzonspor iyi bir takım bugün de iyi oynadılar. Galip de gelebilirdik. Seyircimiz de bizi yalnız bırakmadı onlara da teşekkür ediyorum" diyerek sözlerini noktaladı.

