Spor Toto Süper Lig'de Gençlerbirliği ile 0-0 berabere kalan Bursaspor'da futbolcular, 2 gün izin yapacak.
Teknik direktör Christoph Daum, arka arkaya oynanan kupa ve lig maçları nedeniyleGençlerbirliği karşılaşmasının ardından futbolcularına 2 gün izin verdi.
Bursaspor, hafta sonu deplasmanda Trabzonspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına çarşamba günü başlayacak.

