Marcelo Guedes'in kırmızı kart görmesinden önceki pozisyonda bulunan ofsayt nedeniyle Beşiktaşlı taraftarlar isyan ederken, Mehmet Demirkol kararı eleştiren açıklamalarda bulundu.
NTVSpor yorumcusu Mehmet Demirkol, Marcelo'nun kırmızı kart gördüğünü pozisyonu yorumlarken öncesinde ofsayt olduğunu ve ceza almaması gerektiğini söyledi.

