comScore

Beşiktaş Beşiktaş

TFF'den Veli Kavlak'a teşekkür

24 Aralık 2014, Çarşamba 17:10

Türkiye Futbol Federasyonu resmi internet sitesinde Adana Demirspor maçında yaptığı Fair-Play hareketten dolayı Beşiktaş'lı futbolcu Veli Kavlak'a teşekkür etti.

İşte Türkiye Futbol Federasyonu tarafından yapılan o açıklama:

Bugün oynanan Beşiktaş A.Ş.- Adana Demirspor müsabakasının 21. dakikasında Beşiktaş A.Ş. kulübümüzün futbolcularından Veli Kavlak, müsabakanın hakemi Suat Arslanboğa tarafından Adana Demirspor futbolcusu Hakan Söyler'e gösterilen kırmızı kartı iptal ettirerek örnek bir davranışta bulunmuştur.
 
Türkiye Futbol Federasyonu olarak bu örnek hareketi ve müsabakanın hakemlerine yardımı nedeniyle Veli Kavlak'a teşekkür eder, Fair Play ruhuna uygun benzer davranışların futbol müsabakalarında artarak devam etmesini dileriz.