FutbolArena Detay - Maçın 21. dakikasında bir pozisyonda Hakan'ın Veli'ye müdahalesine hakem Suat Arslanboğa direk kırmızı kart gösterdi. Fakat Beşiktaşlı oyuncuların araya girmesi ve hakeme itirazları sonu hakem kartını sarıya çevirdi ve örnek bir fair-play davranışı gösterdi.
Pozisyonun içinde yer alan Veli Kavlak maç sonu yaptığı açıklamada, hakemin kırmızı kart kararına şaşırdık ve Oğuzhan ve Ersan ile birlikte kararın yanlış olduğunu ve kırmızı kart olmadığını söyledik dedi.
Beşiktaşlı oyuncuların bu fair-play davranışından sonra Olimpiyat Komitesi üyeleri bu olayın ‘yılın fair-play ödülünü' almasına sıcak baktı. Her yıl Mayıs ayında düzenlenen ve Milli Olimpiyat Komitesi tarafından verilen ‘Yılın Fair-Play Ödülü'nün bu sezon Veli kavlak ve arkadaşlarına gitmesi bekleniyor.
Haber: Özgür Kızgın
Haber: Özgür Kızgın

