comScore

Beşiktaş Beşiktaş

Slaven Bilic: 'Veli Kavlak çok şık bir hareket yaptı'

24 Aralık 2014, Çarşamba 16:30

Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Adana Demirspor maçında rakibinin gördüğü kırmızı kartı iptal ettiren oyuncusu Veli Kavlak'ın fair play adına önemli bir davranış yaptığını söyledi.

Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Adana Demirspor maçında rakibinin gördüğü kırmızı kartı iptal ettiren oyuncusu Veli Kavlak'ın fair play adına önemli bir davranış yaptığını söyledi.

Takımının Adana Demirspor'a mağlup olduğu karşılaşma sonrasında düzenlenen basın toplantısında konuşan Hırvat hoca, Veli Kavlak'ın kırmızı kartı iptal ettirmesini şöyle yorumladı: "Veli çok şık bir hareket yaptı. Fair-play adına çok önemli bir davranıştı. Veli'yi tebrik ediyorum."
Türkiye Kupası'nda gruptan çıkabilmek için kalan üç maçlarını da kazanmak zorunda olduklarını ifade eden Bilic, sözlerini şöyle tamamladı:

"Kaybetmekten nefret ediyorum. Gruptan çıkabilmek için kalan üç maçımızı kazanmak zorundayız. Yoğun bir maç trafiği içindeyiz. Allah'tan kaybı lig maçında yaşamadık. Tabiki eksikliklerimiz var. Oyuncularımızçın performansı yeterli değildi. Kazanmak için maksimum oynamadık. Adana Demirspor'a saygım var onlara karşı daha iyi oyun ortaya çıkarmalıydık."