Antrenman takım halinde yapılan ısınma koşusu ile başladı. Pas çalışması ve kısa istasyon koşuları yapıldı. İki grup halinde taktik çalışmalar ve şut çalışması ile devam eden antrenman, yarım sahada yapılan taktik maçla sona ererken oyuncuların hırslı ve neşeli oldukları gözlendi.
Bu arada U-21 takımı oyuncularından Tugay Kaya, Furkan Yaman, Gökhan Artun ve Oğuz Aksoy da takımla birlikte çalışmaya katıldı.
Siyah beyazlı oyuncular oynanan iki maçın ardından 3 puanla ikinci sırada bulundukları grupta kendileriyle aynı puanda olan PTT 1. Lig ekibi Adana Demirspor maçı için bu akşam saat 20.00'de BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde toplanarak kampa girecek.

