comScore

Arsenal Arsenal

Szczesny İnanıyor

01 Ağustos 2012, Çarşamba 02:19

Arsenal'ın Polonyalı file bekçisi Wojciech Szczesny, Arsenal'ın bu sezon daha güçlü olacağını söylüyor. 

Son 6 sezondur kupaya hasret olan Arsenal'da kaleci Szczesny, önümüzdeki sezonun daha farklı olacağını düşünüyor. Takımın hem savunmada hem de hücumda daha güçlü hale gelebileceğini de sözlerine ekledi.

Robin van Persie'nin yüksek ihtimalle ayrılacak olmasına rağmen Arsenal Olivier Giroud ve Lukas Podolski gibi iki önemli transfer yaptı ve dahasının da yolda olduğu düşünülüyor.
22 yaşındaki file bekçisi bu transferlerle birlikte ve yeni yardımcı antrenör Steve Bould'un da desteğiyle daha iyi noktalara gelinebileceğine inanıyor.

"Arsenal'ın her zaman hedefi aynıdır, o da kupa kazanmak" diyen Szczesny açıklamalarını sürdürdü. "Son yıllarda kupa kaldıramamamız hem bizi hem de taraftarlarımızı şüphesiz üzüyor. Fakat bu sezon önceki yıllara göre daha güçlüyüz. Şimdiden önemli transferler yaptık. Geçen yıllarda olduğu gibi yine her kulvarda şampiyonluk için oynayacağız. Yıllar ilerledikçe de tecrübeleniyoruz. Geçen sezonki kadroya göre hücuma dönük daha fazla oyuncumuz var."

Kendi ile ilgili sorulara da "Geçen yıl o kadar gol yediğimiz için üzgünüz. O golleri de yiyen benim. Çalışmalarımız oldukça iyi gidiyor ve geçen sezonki kadar gol yemeyeceğimizi söyleyebilirim." diyerek açıklamalarına nokta koydu.