Arsenal taraftarı hala Premier Lig'e fırtına gibi giren Robin van Persie'yi kaybetmenin üzüntüsünü yaşıyor. Ancak lige iyi başlayan Londra ekibinin teknik patronu Arsene Wenger, bardağın dolu tarafını görmeyi tercih ediyor.
Zira Wenger, Hollandalı golcüyü kaybetmelerinin kendilerini olumlu etkilediği görüşünde. Van Persie'nin, geçen sezon takımdaki diğer oyuncuları gölgede bıraktığını vurgulayan Fransız teknik adam; ''Bazen takımınızda yalnızca bir oyuncu sivrilir ve bütün ilgi onun üzerinde olur. Van Persie takımdayken, doğal olarak bütün toplar ona gidiyordu ve bu da oyun bütünlüğünü olumsuz etkliyordu. Bu sezon van Persie gibi sivrilen bir oyuncumuz yok. Onun yokluğunda topu daha fazla paylaşıyor ve gol bölgelerinde daha etkili olabiliyoruz" diye konuştu.
Van Persie'nin ayrılmasıyla takım ruhunu yakaladıklarını savunan Wenger; ''Bir ruhumuz ve beraber oynama isteğimiz var. Bu sezon gerçekten bir takım gibiyiz'' dedi.
Hafta sonunda Southampton'ı 6-1 yenen Arsenal, topladığı 8 puanla Premier Lig'de 3. sırada bulunuyor.

