Savruk, yaptığı açıklamada, Tarsus İdmanyurdu'nu yenerek gruplara kalacaklarına inandıklarını söyledi.
Gruplara kalarak kupada yollarına devam etmeyi hedeflediklerini ifade eden Savruk, "Son hafta Elazığspor galibiyeti ile ligde rahat bir nefes aldık. Futbolcularımızın morali gayet yerinde. Kupa maçını kazanarak tur atlamak istiyoruz. Rakibimizin ikinci ligde olmasını küçümsemiyoruz. Tarsus İdmanyurdu ile yapacağımız maç kolay olmayacak ama kazanan taraf biz olacağız. Temennimiz iyi bir mücadele sonucunda üst tura yükselmek" diye konuştu.
Savruk, Tarsus İdmanyurdu'nun 3. turda Süper Lig ekiplerinden Çaykur Rizespor'u elediğini hatırlatarak, rakibi hafife almadıklarını kaydetti.
