Türkmen, Ziraat Türkiye Kupası 3. tur maçında yarın Nazili Belediyespor ile karşılaşacaklarını anımsattı.
Kupa maçına Denizli'de hazırlandıklarını ifade eden Türkmen, şunları kaydetti:
"Lig maçının ardından kupa maçının hazırlıklarını yaptık. Ekibimiz bugün Denizli'den Nazilli'ye geçti. Kupada gidebildiğimiz yere kadar gitmek istiyoruz. Başarılı bir futbol sergileyerek üst tura çıkmayı hedefliyoruz. Öncelikli hedefimiz ligde güzel bir yere gelmek."
