Teknik heyet ve yöneticiler Kocaelispor maçını çok ciddiye aldıklarını, kupa da gidebildikleri yere kadar gitmeyi hedeflediklerini söylediler.
Teknik heyet, performanslarını görmek istedikleri oyuncularını kupada değerlendireceklerini, bunun rakibi ciddiye almıdıkları anlamına gelmediğini ifade ettiler. Turu geçip Gaziantep'te hafta sonu oynanacak olan lig maçına moralli gitmek istediklerini de belirttiler.
