comScore

Sahanın ortasında seks yaptılar!

27 Ağustos 2013, Salı 15:03

Brondby ile Randers arasında oynanan maçın sonrasında yaşananlar görenleri hayrete düşürdü.

Futbol Arena - Danimarka Süper Lig'inde Brondby ile Randers arasında oynanan ve 0-0 biten maç sonrasında bir çiftin sahanın orta yuvarlağı içinde seks yaptığını gören görevliler çifti stadyumdan attılar. Saha ortasında seks yapan çift sahadan atılırken, güvenlik elamanlarına tepki göstererek, "maç bitti, aşka geldik eve gitmeyi bekleyemedik ne var bunda kızacak" şeklinde konuştular.