Geçen sezon Monaco'nun Le Mans'ı 2-1 yenip Fransa 1. Ligi'ne yükseldiği müsabakada taraftarlarının çıkardığı olaylar üzerine evsahibi ekibe verilen seyircisiz oynama cezası nedeni ile bu maçta tribünler boş kaldı.
Bu sonuçla evsahibi Monaco, bu sezon ligdeki ilk beraberliğini aldı ve puanını 7'ye çıkardı. Toulouse ise bu sezonki galibiyet hasretini bu maçta da dindiremezken, puanını 2'ye yükseltti. Fransa 1. Ligi'nde önümüzdeki hafta
Monaco, Marsilya ile deplasmanda 3 puan mücadelesi verirken, Toulouse de Bastia'ya konuk olacağı maçta bu sezon ligdeki ilk galibiyetini arayacak.
