Geçen Mayıs ayında Le Mans ile oynanan ve Monaco'nun birinci lige çıkmayı garantilediği maçta Fransız ekibinin taraftarları sahaya girmiş ve olay çıkarmıştı. Fransa Futbol Federasyonu da bu olayların ardından Monaco'ya 2 puan silme cezası vermişti.
Bugün federasyon tarafından yapılan açıklamada ise verilen cezanın kaldırıldığı açıklandı.
Monaco ligdeki ilk maçında Bordeaux'yu 2-0 yenmişti.
