Anzhi'nin içinde bulunduğu mali kriz nedeniyle elinden çıkarmaya çalıştığı Kamerunlu golcü Samuel Eto'o, Rus basınına açıklamada bulundu.
Yıldız futbolcu, günlerdir bir çok teklif aldığını ancak en doğru kararı vermesi gerektiğine inandığını söyleyerek: "Tekliflerin bir çoğunu dinledik ancak kariyerim ile ilgili konuşmak için biraz erken olduğunu düşünüyorum." ifadelerini kullandı. Son günlerde Chelsea menajeri Jose Mourinho'nun kendisi ile çalışmak istediği ile ilgili iddialara da yanıt veren yıldız oyuncu, "Jose Mourinho ile tabii ki yeniden çalışmak isterim. Onunla Inter'de büyük başarılar elde ettik. Bu kez İngiltere'de onunla çalışmayı ben de isterim. Çünkü o en iyisi..." şeklinde konuştu. Önlerindeki süreçte kendisini isteyen kulüplerle menajeri aracılığı ile görüşeceğini belirten Eto'o, bir sonraki durağının neresi olacağını şimdiden kestirmenin zor olacağını da sözlerine ekledi. 2011 yılında Inter'den Rus kulübü Anzhi'ye transfer olan Samuel Eto', faal futbolcular arasında kulübünden en yüksek maaşı olan isim olarak biliniyor. Kamerunlu oyuncu yıllık 20 milyon euroluk kulüp geliri ile Real Madridli Cristiano Ronaldo ve Barcelonalı Messi'den bile daha fazla maaş alıyordu.
