Fransa Milli takımı ile birlikte Newcastle United, Fulham, Manchester United, Everton, Tottenham ve Sunderland formaları giyen Saha, mikro blog sitesi twitter'dan futbolu bıraktığını duyurdu.
Saha; "Tüm menajerlere, çalışanlara, takım arkadaşlarıma, rakiplerime, tüm taraftarlara, beni destekleyen ve beni seven herkese teşekkür ediyorum. Gurur dolu bir adamım ama siz olmadan ben olamazdım.
Tüm mücadeleler için teşekkürler, tüm yardımlar, tüm anılar ve tüm tutkular için de. Profesyonel futbol kariyerimi sonlandırıyorum ve genç arkadaşlara futboldan alabilecekleri kadar keyif alabilmelerini diliyorum. Sizi seviyorum, tekrar teşekkürler" diyerek durumu açıkladı.
Kariyerine 1997'de Metz'de başlayan Saha, 98/99 sezonunun ikinci yarısında Newcastle'a geçti ve 12 maça çıktı. 2000 yazında Fulham'a transfer olan Saha, burada 144 maçta 64 gol attı ve Ocak 2004'te 15 milyon euro karşılığı Manchester United'a transfer oldu. 4.5 yıllık United kariyerinde 124 maça çıkan Saha, 42 gol attı ve daha sonra Everton'A gitti. Everton'ad 115 maçta 35 gol attı. Daha sonra Tottenham'a, Sunderland'e ve son olarak Lazio'ya transfer oldu. Saha ayrıca Fransa milli takımı için 20 maça çıkıp 4 gol attı.
