İtalya Milli Takımı futbolcularından Maggio mağlubiyetin faturasını hakemlere kesti. Maggio: "Önemli futbolcuların hakemler tarafından korunması gerektiğini düşünüyorum. böylece çok sayıda faule maruz kalmazlar. Ama bunun bir sınırı olmalı. Brezilya'nın bize atıtğı iki gol de Neymar tarafından alınan, bence faul olmayan frikiklerin sonucunda geldi. Genel olarak hakemler topla giden oyunculara yapılan müdahalelere daha çok frikik veriyor ama bu da oyunun bir parçası" diye konuştu.
İtalya turnuvanın yarı finalinde İspanya ile karşılaşacak. Brezilya ise Muslera'lı Uruguay ile final için kapışacak.
