comScore

"Hakemler Neymar'ı koruyor"

24 Haziran 2013, Pazartesi 13:21

İtalya Milli Takımı oyuncusu Maggio hakemlerin Neymar'a yapılan müdahalelerde çok kolay faul kararları verdiğini söyledi.

FIFA Konfederasyon Kupası'nda Brezilya ile aynı grupta bulunan İtalya son maçta Sambacılara 4-2 kaybetmişti.
İtalya Milli Takımı futbolcularından Maggio mağlubiyetin faturasını hakemlere kesti. Maggio: "Önemli futbolcuların hakemler tarafından korunması gerektiğini düşünüyorum. böylece çok sayıda faule maruz kalmazlar. Ama bunun bir sınırı olmalı. Brezilya'nın bize atıtğı iki gol de Neymar tarafından alınan, bence faul olmayan frikiklerin sonucunda geldi. Genel olarak hakemler topla giden oyunculara yapılan müdahalelere daha çok frikik veriyor ama bu da oyunun bir parçası" diye konuştu.
İtalya turnuvanın yarı finalinde İspanya ile karşılaşacak. Brezilya ise Muslera'lı Uruguay ile final için kapışacak.