Konuyla ilgili bir açıklama yapan Groningen genel menajeri Hans Nijland: "Öncelikle Ajax'ı tebrik ediyorum. Birçok taraftardan oyuncularımızın onları onore etmesi gerektiği yönünde mailler aldım. Ama bazı taraftarlar da bana 'Bunu sakın yapma Nijland' şeklinde mailler attılar. Hatta bazıları sezonluk kombinelerini yenilememekle tehdit ettiler. Şampiyonu onurlandırmak İngiltere'de bir gelenek ama bunu göstermenin farklı yolları da vardır. Ajax'ı sahaya çıkarken alkışlamayacağız" dedi.
Groningen ile Ajax arasında geçmiş yıllardan kalma bir rekabet bulunmakta. 5 yıl önce Euroborg Stadı'nda oynanan maçta Groningen'li taraftarlar sahaya yanık halde konfetiler atmış ve büyük olayların çıkmasına neden olmuştu.
İŞTE 5 SENE ÖNCEKİ OLAYLI MAÇIN GÖRÜNTÜLERİ
